23 Απριλίου 2016

Πιο πολλά downloads για το Google Play άλλα μεγαλύτερα κέρδη για το App Store

Πρόσφατα δημοσιεύτηκε η τελευταία τριμηνιαία έκθεση με την ονομασία «App Annie». Πρόκειται για μια έκθεση που πραγματεύεται και δίνει μια λεπτομερή ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς εφαρμογών για mobile συσκευές.

Σε αυτήν βλέπουμε ότι το Google play διατήρησε την κυριαρχία του, έναντι του iOS app store από πλευράς ποσότητας. Εγκαταστάθηκαν από αυτό οι διπλάσιες εφαρμογές από αυτές που εγκαταστάθηκαν από το iOS. Από την πλευρά των οικονομικών εσόδων όμως, το iOS προηγείται, σημειώνοντας 90% περισσότερα έσοδα από το Google play.

Μια μεγάλη είδηση που βγήκε από την τριμηνιαία έκθεση είναι ότι παρόλο που στην αγορά της Κίνας το iOS είχε την μεγαλύτερη ετήσια αύξηση εσόδων, στις Η.Π.Α. την θέση αυτή κατέχει το Google play. Λόγω της ιδιαίτερης κατάστασης που ισχύει για την Google στην Κίνα, τα έσοδά της από εκεί βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Αλλά η δυναμική αύξηση στην αμερικάνικη αγορά, δείχνει θετικά σημάδια για τα έσοδα από το Google play στο μέλλον. Ίσως να μην είναι αρκετή για να διαταράξει την ηγεμονία του iOS, στο κοντινό μέλλον, ωστόσο, είναι μια πολλά υποσχόμενη εξέλιξη.


Στον τομέα της ποσότητας των εφαρμογών που εγκαταστάθηκαν σε συσκευές Android, η Ινδία παρουσιάζει την μεγαλύτερη ετήσια αύξηση, με το Βιετνάμ και το Πακιστάν να ακολουθούν. Στα iPhone, η μεγαλύτερη αύξηση σημειώνεται για άλλη μια φορά στην Κίνα. Η διαφορά μεταξύ των δύο εταιριών είναι ότι η μεν Google αρχίζει να έχει έσοδα, εφόσον πρώτα εγκαθίσταται ένας μεγάλος όγκος δωρεάν εφαρμογών, στην δε Apple η αύξηση εσόδων συμβαδίζει με την αύξηση των εγκαταστάσεων.

Άλλη μια μεγάλη είδηση είναι ότι η Κίνα ανέβηκε στην δεύτερη θέση εγκαταστάσεων παιχνιδιών από το iOS. Την θέση αυτή κατείχε μέχρι πρότινος η Ιαπωνία. Προβλέπεται ότι σύντομα η Κίνα θα ξεπεράσει και τις Η.Π.Α. ανεβαίνοντας έτσι στην πρώτη θέση. Αυτό σημαίνει ότι η αγορά της Κίνας θα είναι η μεγαλύτερη πηγή εσόδων της Apple στον τομέα των παιχνιδιών. Προτιμούν μάλιστα, ειδικά τα παιχνίδια με αθλητικό περιεχόμενο, στα οποία βλέπουμε την μεγαλύτερη αύξηση των εσόδων της, μέσα στο 2016.

Αν αφαιρέσουμε τα παιχνίδια, οι κατηγορίες Android εφαρμογών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις είναι η κατηγορία «Επικοινωνία» και η κατηγορία «Κοινωνικά». Οι περισσότερες εγκαταστάσεις, όμως, γίνονται από την κατηγορία «Εργαλεία». Ακολουθούν η «Επικοινωνία» και η «Φωτογραφία». Ωστόσο οι εφαρμογές φωτογραφίας, δεν κατάφεραν καν να μπουν στην πρώτη δεκάδα, των επί πληρωμή εφαρμογών.

Εσείς πόσες εφαρμογές έχετε εγκαταστήσει και πόσες από αυτές έχετε πληρώσει;

Via myphone