Σύμφωνα με το Verge, το Facebook εξετάζει τρόπους με τους οποίους ορισμένοι χρήστες θα μπορούσαν να έχουν έσοδα από τη χρήση της πλατφόρμας.
Για την ακρίβεια, το Facebook κάνει μια έρευνα, την οποία απευθύνει σε ορισμένους χρήστες με τη μορφή ερωτηματολογίου.
Στο ερωτηματολόγιο αυτό παρουσιάζονται μια σειρά από τρόπους εσόδων όπως ένα εικονικό "βάζο με φιλοδωρήματα", διαφήμιση περιεχομένου κάποιου σπόνσορα ή ακόμη και μερίδιο από τα έσοδα που έχει το Facebook από μια συγκεκριμένη δημοσίευση.
Επιπλέον, η έρευνα ρωτάει τους χρήστες εάν θα τους ενδιέφερε η επιλογή προώθησης ενός σκοπού μέσω του Facebook, ώστε οι ακόλουθοι να μπορούν να κάνουν δωρεές. Το πιθανότερο σενάριο είναι ότι το Facebook θα κάνει διαθέσιμες τις προαναφερθείσες επιλογές σε συγκεκριμένους και όχι σε όλους τους χρήστες.
Φυσικά, η κίνηση αυτή δεν αποτελεί καινοτομία του Facebook. Πλατφόρμες όπως το Youtube, το Twitch και το YouNow προσφέρουν εδώ και χρόνια δυνατότητες εσόδων για τους χρήστες τους. Το Facebook ενδέχεται να επιθυμεί να ενσωματώσει τη συγκεκριμένη δυνατότητα, στα πλαίσια των προσπαθειών του να καθιερωθεί ως η κυρίαρχη πλατφόρμα στον τομέα των δημοσιεύσεων σε πραγματικό χρόνο.
Ακόμη, είναι πιθανό ότι μια τέτοια κίνηση θα προσελκύσει αρκετούς χρήστες του Twitter και του Snapchat. Στην προαναφερθείσα έρευνα, το Facebook ρωτάει επίσης τους χρήστες αναφορικά με τα στατιστικά που θα ήθελαν να είναι διαθέσιμα στους ίδιους όπως, λόγου χάρη, το ποσοστό των βίντεό τους που παρακολουθείται από άλλους χρήστες, πόσους νέους ακόλουθους αποκτούν χάρη σε μια δημοσίευση και πόσο καλά πάει η κάθε δημοσίευσή τους.
Όπως και να έχει, προς το παρόν, τα παραπάνω αποτελούν δυνατότητες που το Facebook εξετάζει, χωρίς να είναι σίγουρο ότι θα τις ενσωματώσει εν τέλει.
Via insomnia.gr
Για την ακρίβεια, το Facebook κάνει μια έρευνα, την οποία απευθύνει σε ορισμένους χρήστες με τη μορφή ερωτηματολογίου.
Στο ερωτηματολόγιο αυτό παρουσιάζονται μια σειρά από τρόπους εσόδων όπως ένα εικονικό "βάζο με φιλοδωρήματα", διαφήμιση περιεχομένου κάποιου σπόνσορα ή ακόμη και μερίδιο από τα έσοδα που έχει το Facebook από μια συγκεκριμένη δημοσίευση.
Επιπλέον, η έρευνα ρωτάει τους χρήστες εάν θα τους ενδιέφερε η επιλογή προώθησης ενός σκοπού μέσω του Facebook, ώστε οι ακόλουθοι να μπορούν να κάνουν δωρεές. Το πιθανότερο σενάριο είναι ότι το Facebook θα κάνει διαθέσιμες τις προαναφερθείσες επιλογές σε συγκεκριμένους και όχι σε όλους τους χρήστες.
Φυσικά, η κίνηση αυτή δεν αποτελεί καινοτομία του Facebook. Πλατφόρμες όπως το Youtube, το Twitch και το YouNow προσφέρουν εδώ και χρόνια δυνατότητες εσόδων για τους χρήστες τους. Το Facebook ενδέχεται να επιθυμεί να ενσωματώσει τη συγκεκριμένη δυνατότητα, στα πλαίσια των προσπαθειών του να καθιερωθεί ως η κυρίαρχη πλατφόρμα στον τομέα των δημοσιεύσεων σε πραγματικό χρόνο.
Ακόμη, είναι πιθανό ότι μια τέτοια κίνηση θα προσελκύσει αρκετούς χρήστες του Twitter και του Snapchat. Στην προαναφερθείσα έρευνα, το Facebook ρωτάει επίσης τους χρήστες αναφορικά με τα στατιστικά που θα ήθελαν να είναι διαθέσιμα στους ίδιους όπως, λόγου χάρη, το ποσοστό των βίντεό τους που παρακολουθείται από άλλους χρήστες, πόσους νέους ακόλουθους αποκτούν χάρη σε μια δημοσίευση και πόσο καλά πάει η κάθε δημοσίευσή τους.
Όπως και να έχει, προς το παρόν, τα παραπάνω αποτελούν δυνατότητες που το Facebook εξετάζει, χωρίς να είναι σίγουρο ότι θα τις ενσωματώσει εν τέλει.
Via insomnia.gr