21 Μαρτίου 2013

Όταν ένα "κουτάβι" γίνεται ο καλύτερος σου φίλος...

Στην αρχή έψαχνα να βρω μια καλή διανομή για Live CD επειδή έχω προβλήματα με τον HDD μου και πρέπει να πάω για αλλαγή.

Μετά λοιπόν από την πρόταση ενός φίλου (Thanks Κυριάκο :) ) δοκίμασα το Puppy Linux, στην αρχή μου φάνηκαν άθλια και με πολύ φτωχό UI για να είμαι ειλικρινής.

Αργότερα όμως έμεινα έκπληκτος με της δυνατότητες που είχε, έπιανε ελάχιστο αποθηκευτικό χώρο, πήγαινε σφαίρα και όταν λέμε σφαίρα εννοούμε ότι δεν παίζει διπλό κλικ με ένα ανοίγουν όλα σε ελάχιστο χρόνο και έχει και πολύ καλή υποστήριξη από την κοινότητα.

Τα ωραία όμως δεν σταματούν εδώ αφού ο Chrome πάει πολύ γρήγορα και παίζει και Flash σε πολύ καλή ποιότητα και ξέρω ότι είναι δύσκολο να το πιστέψετε το ίδιο ήταν και για μένα αλλά υποστηρίζει και video 720p στο Youtube.

Το αποκορύφωμα ήταν ότι κατέβασα τον VLC και για πλάκα πήγα να παίξω video mkv , τα λόγια περιττά απλά έμεινα παγωτό όχι μόνο το έπαιζε και δεν είχε "σπασίματα" αλλά μπορώ να πω ότι κάθεσαι άνετα και βλέπεις ολόκληρη ταινία.

Αυτόν λοιπόν ήταν χθες το βράδυ έκατσα 5 ώρες έφτιαξα το γραφικό περιβάλλον όπως μου αρέσει και από σήμερα σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το έχω σαν βασικό λειτουργικό σύστημα.

Όσοι δεν το έχετε δοκιμάσει αξίζει το κόπο για μένα είναι καλύτερο και από το Mint που δοκίμασα και το Ubuntu.