Σε μια ενδιαφέρουσα κίνηση φαίνεται πως θα προχωρήσει η Google, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες ετοιμάζει νέο πληκτρολόγιο για τους κατόχους iPhones. Πρόκειται για third-party keyboard με το οποίο η Google θέλει να κάνει αισθητή την παρουσία της στο iOS.
Οι πληροφορίες του The Verge λένε ότι το πληκτρολόγιο που περιλαμβάνει διάφορες επιλογές αναζήτησης, είναι υπό ανάπτυξη εδώ και πολλούς μήνες, αλλά δεν έχει οριστεί η ημερομηνία κυκλοφορίας.
Τι θα έχει όμως το νέο πληκτρολόγιο της Google για να πείσει τους χρήστες του iOS να κάνουν την αλλαγή; Το Google keyboard for iOS αναμένεται να έχει χαρακτηριστικά που προέρχονται από το Android, όπως για παράδειγμα το gesture-based typing. Επιπλέον, θα προστεθεί και ένα ειδικό search button για αναζήτηση, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα αναζήτησης εικόνων και GIFs.
Οπτικά, το πληκτρολόγιο διαφέρει από το standard Android, το οποίο ενσωματώνει voice search, αλλά όχι text ή image-based αναζήτηση.
Στόχος της Google με το νέο πληκτρολόγιο είναι να δώσει ώθηση στον αριθμό των Google searches όσον αφορά στο iOS. Η Google μπορεί να έχει το μονοπώλιο στη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως, όμως υπάρχουν ενδείξεις ότι το mobile search είναι λιγότερο επικερδές σε σύγκριση με τα desktop. Έρευνα έχει δείξει ότι οι μισοί κάτοχοι smartphones κάνουν 0 αναζητήσεις ημερησίως, ενώ όσοι χρησιμοποιούν desktop έχουν μέσο όσο 1.23 αναζητήσεις καθημερινά.
Μένει να δούμε αν οι κάτοχοι iOS συσκευών θα πειστούν να χρησιμοποιήσουν το πληκτρολόγιο της Google.
Via Techblog
Οι πληροφορίες του The Verge λένε ότι το πληκτρολόγιο που περιλαμβάνει διάφορες επιλογές αναζήτησης, είναι υπό ανάπτυξη εδώ και πολλούς μήνες, αλλά δεν έχει οριστεί η ημερομηνία κυκλοφορίας.
Τι θα έχει όμως το νέο πληκτρολόγιο της Google για να πείσει τους χρήστες του iOS να κάνουν την αλλαγή; Το Google keyboard for iOS αναμένεται να έχει χαρακτηριστικά που προέρχονται από το Android, όπως για παράδειγμα το gesture-based typing. Επιπλέον, θα προστεθεί και ένα ειδικό search button για αναζήτηση, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα αναζήτησης εικόνων και GIFs.
Οπτικά, το πληκτρολόγιο διαφέρει από το standard Android, το οποίο ενσωματώνει voice search, αλλά όχι text ή image-based αναζήτηση.
Στόχος της Google με το νέο πληκτρολόγιο είναι να δώσει ώθηση στον αριθμό των Google searches όσον αφορά στο iOS. Η Google μπορεί να έχει το μονοπώλιο στη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως, όμως υπάρχουν ενδείξεις ότι το mobile search είναι λιγότερο επικερδές σε σύγκριση με τα desktop. Έρευνα έχει δείξει ότι οι μισοί κάτοχοι smartphones κάνουν 0 αναζητήσεις ημερησίως, ενώ όσοι χρησιμοποιούν desktop έχουν μέσο όσο 1.23 αναζητήσεις καθημερινά.
Μένει να δούμε αν οι κάτοχοι iOS συσκευών θα πειστούν να χρησιμοποιήσουν το πληκτρολόγιο της Google.
Via Techblog