13 Φεβρουαρίου 2014

Η Huawei τρίτη παγκοσμίως σε πωλήσεις Smartphones το 2013 (Δελτίο Τύπου)

Η Huawei μας έστειλε δελτίο τύπου σχετικά με την ανάδειξη της ως η τρίτη κατασκευάστρια smartphones το 2013, παρακάτω ακολουθεί το δελτίο τύπου.

Δελτίο Τύπου

Η Huawei, κορυφαίος παγκόσμιος προμηθευτής τεχνολογικών λύσεων πληροφορικής και επικοινωνιών (ICT), κατετάγη τρίτη παγκοσμίως σε πωλήσεις smartphones το 2013, σύμφωνα με κορυφαίες εταιρείες έρευνας αγοράς και αναλυτές επιχειρήσεων όπως οι International Data Corporation (IDC), Strategy Analytics και Canalys.

Σύμφωνα με την έρευνα Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker της IDC, η Huawei διατήρησε την τρίτη θέση της σε παγκόσμιο επίπεδο το 2013, καταγράφοντας την υψηλότερη ετήσια αύξηση μεταξύ των μεγαλύτερων προμηθευτών, ύψους 67,5%, καταλαμβάνοντας επίσης μερίδιο αγοράς 4,9% έναντι 4% που κατείχε το 2012. Σύμφωνα με την Huawei, το 2013 πουλήθηκαν 52 εκατομμύρια smartphones, αύξηση περισσότερο από 60% από έτος σε έτος σε σχέση με το 2012, με τις συνολικές πωλήσεις σε αξία να σημειώνουν αύξηση κατά 18% και να ανέρχονται σε $9 δισ.

Σύμφωνα με την έκθεση της IDC, οι παγκόσμιες πωλήσεις smartphones αυξήθηκαν κατά 38% το 2013 και ανήλθαν σε περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο συσκευές. Οι πωλήσεις της Huawei το 4ο τρίμηνο του 2013 ενισχύθηκαν από έτος σε έτος κατά 56,5% που μεταφράζεται σε πωλήσεις 16,4 εκατομμυρίων smartphones έναντι 10,5 εκατομμύρια το 4ο τρίμηνο του 2012. Η Huawei πούλησε 55,5 εκατ. συσκευές κινητών το 2013, στοιχείο που την κατατάσσει πέμπτη με μερίδιο αγοράς 3,0%.

Στην έκθεσή της η IDC σχολίασε, "η Huawei διατήρησε την τρίτη θέση της σε παγκόσμιο επίπεδο, πέτυχε την υψηλότερη ετήσια αύξηση μεταξύ των κορυφαίων προμηθευτών, και ενίσχυσε το προφίλ του brand της αναδεικνύοντας τα δικά της επώνυμα προϊόντα σε μεγαλύτερο ποσοστό συγκριτικά με ODM προϊόντα που κατασκευάζει για άλλες εταιρείες."

Η κατάταξη αποδεικνύει την επιτυχημένη στρατηγική της Huawei να επικεντρωθεί σε προϊόντα ναυαρχίδες με στόχο να οικοδομήσει το εμπορικό της σήμα σε παγκόσμιο επίπεδο. Μέχρι σήμερα, έχει λανσάρει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 140 αγορές μέσω περισσοτέρων από 600 προμηθευτές παγκοσμίως, με αποτέλεσμα τα smartphones της να φτάνουν σε περισσότερους από το 80% των λιανεμπόρων στις αγορές της Κίνας, της Ρωσίας, της Ιταλίας, της Σαουδικής Αραβίας, των Φιλιππίνων και της Νότιας Αφρικής.

Το 2013, οι πωλήσεις smartphones της Huawei αντιπροσώπευαν το 87% των προϊόντων κινητής τηλεφωνίας, εκ των οποίων 12% ήταν τηλέφωνα μέσης-προς-υψηλής κατηγορίας, με τιμή άνω των $250, όπως το high-end smartphone ναυαρχίδα, Huawei Ascend P6, το οποίο πωλείται τώρα σε περισσότερες από 100 χώρες και έχει ξεπεράσει τα τρία εκατομμύρια πωλήσεις από τότε που ξεκίνησε η διάθεσή του, στις 18 Ιουνίου 2013.

Επιπλέον, η Huawei εγκαινίασε μια σειρά από προωθητικές καμπάνιες σε όλο τον κόσμο για να χτίσει το brand της “Make it Possible”, οι οποίες περιελάμβαναν χορηγίες σε κορυφαίες ποδοσφαιρικές ομάδες και οργανισμούς, όπως η Liga de Fútbol Professional (LFP) της Ισπανίας, η AC Milan στην Ιταλία και η Borussia Dortmund στην Γερμανία.

 Η τρίτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη ενισχύει τη δέσμευση της Huawei να γίνει μία από τις κορυφαίες μάρκες κινητών τηλεφώνων μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, διαθέτοντας ποιοτικά, καινοτόμα και μοντέρνα προϊόντα προσιτά για τους περισσότερους ανθρώπους. Το 2014 στην έκθεση Consumer Electronics Show (CES), η Huawei παρουσίασε το HUAWEI Ascend Mate2 4G καθώς και την πλήρη γκάμα των συσκευών 4G LTE. Με οθόνη IPS 6,1 ιντσών, μπαταρία 4050 mAh και μπροστινή κάμερα 5 megapixel, το HUAWEI Ascend Mate2 4G θα κάνει πράξη το “Make it Possible” ώστε ακόμα περισσότεροι άνθρωποι να απολαμβάνουν περισσότερη ταχύτητα και επικοινωνία στη ζωή τους.

Σχετικά με το Huawei Consumer Business Group

Στο τέλος του 2013, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Huawei διατίθενται σε περισσότερες από 140 χώρες, εξυπηρετώντας περισσότερο από το ένα τρίτο του παγκόσμιου πληθυσμού. Η Huawei κατέχει την τρίτη θέση σε πωλήσεις smartphones παγκοσμίως το 2013, σύμφωνα με την International Data Corporation (IDC). Η Huawei έχει επίσης δημιουργήσει περισσότερα από 16 κέντρα R&D σε όλο τον κόσμο σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Γερμανία, η Σουηδία, η Ρωσία, η Ινδία και η Κίνα.

Ένας από τους τρεις ομίλους επιχειρήσεων της Huawei, ο Huawei Consumer Business Group (BG) προσφέρει μια σειρά από προϊόντα, όπως κινητά τηλέφωνα, συσκευές mobile broadband (MBB), οικιακές συσκευές και τις υπηρεσίες cloud. Με περισσότερα από 20 χρόνια επιχειρηματική εμπειρία στον τομέα τεχνολογικών λύσεων πληροφορικής και επικοινωνιών (ICT), ένα εκτεταμένο παγκόσμιο δίκτυο, τεράστια παγκόσμια επιχειρηματική δραστηριότητα και εταίρους και εμπειρία στο τομέα των τηλεπικοινωνιών, η Huawei έχει δημιουργήσει ένα παγκοσμιοποιημένο δίκτυο σε συνδυασμό με λειτουργική ικανότητα και συνεργάτες σε όλο τον κόσμο.

Το Huawei Consumer Business Group έχει επικεντρωθεί να φέρει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους καταναλωτές, προσφέροντας έναν κόσμο δυνατοτήτων και δημιουργώντας μια εξαιρετική εμπειρία για τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον διαδικτυακό τόπο της Huawei στη διεύθυνση: http://www.huaweidevice.gr/

HuaweiDeviceGreece

Για πληροφορίες για το Huawei Consumer Business Group επισκεφθείτε τον διαδικτυακό τόπο http://www.consumer.huawei.com/en/