17 Απριλίου 2013

Xiaomi: Εξελίσσετε στο νέο μεγάλο "παίκτη" του Android!

Επί σκηνής βρέθηκε ο Bin Lin, συνιδρυτής και Πρόεδρος της Xiaomi, με αφορμή το φετινό Dive Into Mobile που εξελίσσεται στη Νέα Υόρκη των ΗΠΑ.

Ο Lin μίλησε για την επιτυχία που σημειώνει η εταιρεία του, μια νεοεισερχόμενη κινεζική κατασκευάστρια η οποία ασχολείται με την αγορά των smartphones, επιτυχία που οφείλεται σύμφωνα με τον ίδιο στο ότι η Xiaomi κοστολογεί τα προϊόντα της με βάση τα υλικά τους και όχι με βάση τις πωλήσεις, το marketing ή το λιανεμπόριο.

 Ο Lin έφερε το παράδειγμα του Galaxy S4, το οποίο ενσωματώνει τον ίδιο επεξεργαστή (και πολλά άλλα χαρακτηριστικά) με το Xiaomi MI-2, το τελευταίο όμως είναι διαθέσιμο σχεδόν στην μισή τιμή. Η στρατηγική αυτή βοήθησε την Xiaomi στο να παρουσιάσει έσοδα που έφτασαν τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια, έχοντας πουλήσει 1,7 εκατομμύρια συσκευές, την στιγμή που για το 2013 στοχεύει στην διάθεση 15 εκατομμυρίων smartphones.

 Ο Lin αναφέρθηκε και στην διαθεσιμότητα των προϊόντων τους, υπογραμμίζοντας πως στοχεύουν σε διάθεση εντός 3 ημερών στην Κίνα, μιας και η εταιρεία συνηθίζει να ξεπουλά το απόθεμα της μέσα σε λίγα λεπτά από την στιγμή των σχετικών ανακοινώσεων στην ιστοσελίδα της.

 Ο Πρόεδρος της Xiaomi έκανε γνωστό πως κυκλοφορούν στην αγορά πολλά αντίγραφα των smartphones της, τα οποία είναι διαθέσιμα στην ίδια τιμή αλλά έχουν κατασκευαστεί κάνοντας χρήση υποδεέστερων υλικών.

Αναφέρθηκε παράλληλα και στον αριθμό των εργαζομένων της εταιρείας, γνωστοποιώντας πως αυτήν την στιγμή απασχολεί 2.400 άτομα, με την Foxconn να έχει πλέον αναλάβει την παραγωγή των smartphones.

 Σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, η καινοτομία επί του τομέα της μπαταρίας είναι εξαιρετικά αργή, ενώ, όσον αφορά την επιλογή του Android σαν λειτουργικού συστήματος, ο Lin ανέφερε πως αυτό γίνεται λόγω του ότι είναι εύκολα παραμετροποιήσιμο και open source, υπογραμμίζοντας πως «αν κάποια στιγμή εμφανιστεί κάποιο OS που να προσφέρει παρόμοια ή καλύτερα χαρακτηριστικά, θα εξετάσουμε την χρήση και αυτού.» Επεκτείνοντας τις δραστηριότητες της στο Χονγκ Κονγκ και στην Ταϊβάν, η Xiaomi έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει την επιτυχία και άλλων - πιο παραδοσιακών - μεθόδων διάθεσης των προϊόντων της.

Και ποιος ξέρει, αν αυτό αποδειχθεί επιτυχημένο, ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον να δούμε συσκευές της να κάνουν την εμφάνιση τους και στις βιτρίνες των καταστημάτων.

[ Via ]