Αμερικανική έρευνα έρευνα έδειξε πως οι χρήστες του facebook επέλεξαν σε μεγάλη δυναναλογία να συνδεθούν με την αγαπημένη τους σελίδα κοινωνικής δικτύωσης μέσω smartphone παρά μέσω του υπολογιστή τους.
Στατιστικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία comScore δείχνουν καταρχάς, σημαντική αύξηση της χρήσης της ιστοσελίδας, με τους περισσότερους χρήστες να την έχουν επισκεφτεί τον Μάρτιο κυρίως από τα κινητά τους.
Πιο συγκεκριμένα, οι χρήστες πέρασαν κατά μέσο όρο 441 λεπτά ή 7 ώρες και 21 λεπτά στο facebook μέσω smartphone, ενώ αντίστοιχα αυτοί που συνδέθηκαν από τον υπολογιστή τους έμειναν στο site για 391 λεπτά, ή αλλιώς 6 ώρες και 31 λεπτά.
Η έρευνα έδειξε ακόμη, ότι το facebook είναι ο αριθμός των χρηστών που συνδέονται στο facebook από το κινητό τους είναι πολλαπλάσιος από τον αντίστοιχο αριθμό χρηστών οποιουδήποτε άλλου site κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των Twitter, LinkedIn, Pinterest και Foursquare.
Τα στοιχεία απλά επιβεβαιώνουν πως η δυναμική του facebook αλλά και η αξία του σε χρήματα κάθε άλλο παρά τυχαία είναι.
[ Via ]
Οι περισσότεροι χρήστες προτιμούν τη mobile έκδοση του Facebook;
Related Posts:
Το LinkedIn εξαγοράζει τον αντίπαλο του Google alerts! Ακόμα μια startup εξαγόρασε το LinkedIn ο λόγος για την Newsle που από πολλούς έχει χαρακτηρισθεί ως ο αντίπαλος του Google alerts. Το Newsle έδ… Read More
Το Facebook έκανε ψυχολογικά πειράματα στους χρήστες του χωρίς να το γνωρίζουν! Σκάνδαλο έχει ξεσπάσει μετά την αποκάλυψη ότι το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο Facebook χρησιμοποίησε χιλιάδες χρήστες για να κάνει ένα ψυχολογικό πε… Read More
Το Linkedin ξεπέρασε τα 300 εκατομμύρια μέλη! Το γνωστό κοινωνικό δίκτυο Linkedin το οποίο χρησιμοποιείται κυρίως για την εύρεση εργασίας ανακοίνωσε ότι ξεπέρασε τα 300 εκατομμύρια μέλη. Η ε… Read More
Linkedin και Evernote ετοιμάζουν συνεργασία! Σε μια σημαντική συνεργασία πέρασε το κοινωνικό δίκτυο Linkedin μαζί με το Evernote, σκοπός αυτής της συνεργασίας είναι να προσφέρουν σε όσους αναζ… Read More
Δυνατότητα στοχευμένης διαφήμισης ανάλογα με την γλώσσα υποστηρίζει πλέον το Twitter Θέλοντας να αυξήσει τα έσοδα του από την διαφήμιση το γνωστό κοινωνικό δίκτυο Twitter δίνει πλέον στους διαφημιστές ένα νέο εργαλείο. Πρόκειται γι… Read More