Πρόσφατη έρευνα της Piper Jaffray δείχνει ξεκάθαρη προτίμηση των εφήβων καταναλωτών στα mobile devices της Apple έναντι των ανταγωνιστικών προτάσεων.
Συγκεκριμένα, σε δείγμα 6.530 εφήβων το ποσοστό αυτών που δήλωσαν κάτοχοι iPhone έφτασε το 69%, ενώ ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό (75%) των συμμετεχόντων της έρευνας ανέφεραν πως το επόμενο κινητό τους θα είναι iPhone. Το ποσοστό των έφηβων χρηστών που δήλωσε πως το επόμενο του κινητό θα είναι Android ήταν μόλις 19%.
Στην περίπτωση των tablets, το 48% απάντησε πως έχει στην κατοχή του ένα Apple iPad. Το 50% των συμμετεχόντων της έρευνας ανέφερε πως το επόμενο tablet του θα είναι iPad με τα Windows tablets να ακολουθούν σε ποσοστό προτίμησης με 19% ενώ τα Android tablets μένουν πίσω με ποσοστό μόλις 14%.
Όσον αφορά τα smartwatches, 12% των εφήβων που συμμετείχαν στην έρευνα είχε στην κατοχή του κάποιο “έξυπνο ρολόι”, με το ποσοστό αυτών που επέλεξαν το Apple Watch να φτάνει το 70%.
Via iPhoneHellas
Συγκεκριμένα, σε δείγμα 6.530 εφήβων το ποσοστό αυτών που δήλωσαν κάτοχοι iPhone έφτασε το 69%, ενώ ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό (75%) των συμμετεχόντων της έρευνας ανέφεραν πως το επόμενο κινητό τους θα είναι iPhone. Το ποσοστό των έφηβων χρηστών που δήλωσε πως το επόμενο του κινητό θα είναι Android ήταν μόλις 19%.
Στην περίπτωση των tablets, το 48% απάντησε πως έχει στην κατοχή του ένα Apple iPad. Το 50% των συμμετεχόντων της έρευνας ανέφερε πως το επόμενο tablet του θα είναι iPad με τα Windows tablets να ακολουθούν σε ποσοστό προτίμησης με 19% ενώ τα Android tablets μένουν πίσω με ποσοστό μόλις 14%.
Όσον αφορά τα smartwatches, 12% των εφήβων που συμμετείχαν στην έρευνα είχε στην κατοχή του κάποιο “έξυπνο ρολόι”, με το ποσοστό αυτών που επέλεξαν το Apple Watch να φτάνει το 70%.
Via iPhoneHellas