25 Ιουλίου 2014

Social media και integrated ηλεκτρονικές αγορές

Το facebook πρόσφατα ανακοίνωση την δοκιμή κουμπιού αγοράς (Buy Button) σε διαφημίσεις και posts από επιλεγμένες εταιρίες της Αμερικής.

Στην πράξη σημαίνει ότι χρήστες μπορούν να πραγματοποιήσουν αγορές χωρίς να αφήσουν το μεγάλο κοινωνικό δίκτυο.

Μερικές ώρες μετά το twitter ανακοίνωσε την εξαγορά της εταιρίας CardSpring η οποία ειδικεύεται στις τεχνικές πληρωμών ώστε να μπορέσουν να δώσουν στους χρήστες τους την δυνατότητα της αγοράς και του εμπορίου μέσα στο κοινωνικό δίκτυο.



Το γεγονός ότι αυτές οι 2 ανακοινώσεις έγιναν τόσο κοντά χρονικά μπορεί να είναι και σύμπτωση αλλά δείχνει ξεκάθαρα την μεγάλη πρόθεση που υπάρχει και από τις 2 εταιρίες για την ενσωμάτωση της ηλεκτρονικής αγοράς στα κοινωνικά δίκτυα και το πόσο πιο πολλά μπορούν να προσφέρουν στον χρήστη.

Kudos to Doutsos13

Related Posts: