8 Μαΐου 2014

Δυνατότητα στοχευμένης διαφήμισης ανάλογα με την γλώσσα υποστηρίζει πλέον το Twitter

Θέλοντας να αυξήσει τα έσοδα του από την διαφήμιση το γνωστό κοινωνικό δίκτυο Twitter δίνει πλέον στους διαφημιστές ένα νέο εργαλείο.

Πρόκειται για την δυνατότητα στοχευμένης διαφήμισης ανάλογα με την γλώσσα που θέλει να απευθύνεται ο διαφημιστής.

Έτσι το Twitter πλέον έδωσε την δυνατότητα στους διαφημιστές να έχουν στοχευμένη διαφήμιση σε 20 χώρες ανάλογα την γλώσσα ανάμεσα σε αυτές τα ισπανικά και τα ιταλικά.

Μπορείτε να βρείτε όλη την ανακοίνωση στο επίσημο blog του Twitter εδώ.