Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ένας από τους λόγους που έφτασε να έχει 300 εκατομμύρια χρήστες είναι εξαιτίας της mobile εφαρμογής του αφού σύμφωνα με την εταιρεία σχεδόν το 50% των χρηστών μπαίνουν από τα κινητά τους.
Σε καθημερινή βάση το LinkedIn έχει κατά μέσο όρο 15 εκατομμύρια προβολές προφίλ, 1,45 εκατομμύρια προβολές εργασίας και 44.000 αιτήσεις για εργασία σε περισσότερες από 200 χώρες μέσω κινητών τηλεφώνων.
Το Linkedin τον τελευταίο καιρό προσπαθεί να καινοτομεί και για αυτό τον λόγο δαπάνησε αρκετά χρήματα για να εξαγοράσει εταιρίες όπως Bright, Pulse και Slideshare.