Μέσω του βιβλίου του «Μια αδύνατη επιτυχία» ο Jorma Ollila, πρώην πρόεδρος της Nokia, προσπαθεί να ξεκαθαρίσει κάποιες από τις «άγνωστες» πτυχές της φινλανδικής εταιρίας, οι οποίες την οδήγησαν στην τελική της εξαγορά από τη Microsoft.
Για όσους δεν γνωρίζουν τον Jorma Ollila, πρόκειται για εκείνον που βρέθηκε στο τιμόνι της Nokia, στο διάστημα μεταξύ 1999 έως και το 2006, καταφέρνοντας όλα αυτά τα χρόνια να την οδηγήσει στην κορυφή, παρά τα συνεχόμενα λάθη που, κατ’ αυτόν, έγιναν. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τις σκέψεις του, μιας και μπορεί να θεωρηθεί «αρμόδιος» για κάποιες από τις λάθος αυτές προσεγγίσεις.
Σύμφωνα με τα γραφόμενά του, η Nokia μετά το 2001 δεν μπορούσε να ηγηθεί στην καινοτομία των ασύρματων τεχνολογιών, μιας και ο ανταγωνισμός από την Ασία ήταν ισχυρός και συνάμα, αρκετά πιο οικονομικός.
Ένα ακόμη ισχυρό χτύπημα (όπως ανέφερε στην παρουσίαση του βιβλίου του) ήταν το iPhone, το οποίο κατάφερε να αφήσει πίσω την εταιρία σε επίπεδα λογισμικού, πωλήσεων, τιμολογιακών πολιτικών και φυσικά, πολλών άλλων παραμέτρων.
Αν δούμε πιο σφαιρικά τα δεδομένα του 2007, όπου και παρουσιάστηκε το πρώτο iPhone, θα καταλάβουμε πως η Nokia δεν είχε κάποια σοβαρή πρόταση να αντιτάξει σε αυτό, καθώς δεν είχε καταφέρει να εφαρμόσει πλήρως τις οθόνες αφής στις συσκευές της και τέλος, καμία συσκευή της δεν κόστιζε όσο το iPhone.
Το υπόλοιπο άρθρο θα το βρείτε στο Myphone
Για όσους δεν γνωρίζουν τον Jorma Ollila, πρόκειται για εκείνον που βρέθηκε στο τιμόνι της Nokia, στο διάστημα μεταξύ 1999 έως και το 2006, καταφέρνοντας όλα αυτά τα χρόνια να την οδηγήσει στην κορυφή, παρά τα συνεχόμενα λάθη που, κατ’ αυτόν, έγιναν. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τις σκέψεις του, μιας και μπορεί να θεωρηθεί «αρμόδιος» για κάποιες από τις λάθος αυτές προσεγγίσεις.
Σύμφωνα με τα γραφόμενά του, η Nokia μετά το 2001 δεν μπορούσε να ηγηθεί στην καινοτομία των ασύρματων τεχνολογιών, μιας και ο ανταγωνισμός από την Ασία ήταν ισχυρός και συνάμα, αρκετά πιο οικονομικός.
Ένα ακόμη ισχυρό χτύπημα (όπως ανέφερε στην παρουσίαση του βιβλίου του) ήταν το iPhone, το οποίο κατάφερε να αφήσει πίσω την εταιρία σε επίπεδα λογισμικού, πωλήσεων, τιμολογιακών πολιτικών και φυσικά, πολλών άλλων παραμέτρων.
Αν δούμε πιο σφαιρικά τα δεδομένα του 2007, όπου και παρουσιάστηκε το πρώτο iPhone, θα καταλάβουμε πως η Nokia δεν είχε κάποια σοβαρή πρόταση να αντιτάξει σε αυτό, καθώς δεν είχε καταφέρει να εφαρμόσει πλήρως τις οθόνες αφής στις συσκευές της και τέλος, καμία συσκευή της δεν κόστιζε όσο το iPhone.
Το υπόλοιπο άρθρο θα το βρείτε στο Myphone