Εδώ και μήνες η BlackBerry βρίσκεται στο επίκεντρο αρνητικής δημοσιότητας εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων που την ταλανίζουν.
Παρολαυτά, η εταιρεία σε μια προσπάθεια επικοινωνιακής επανάκαμψης, απευθύνεται σε νυν και μελλοντικούς πελάτες καθησυχάζοντάς τους σχετικά με τις προοπτικές της.
Ο διευθυντής marketing της εταιρείας, Frank Boulben, έστειλε την περασμένη Δευτέρα μήνυμα σε διάφορα Μέσα Ενημέρωσης, ενημερώνοντάς τους ότι η BlackBerry δεν έχει «παραδώσει το πνεύμα», ούτε σχεδιάζει να εγκαταλείψει τις προσπάθειες να επανέλθει στην πρωτοπορία της τεχνολογίας.
Συγκεκριμένα, ο Boulben γράφει ότι, «Θέλουμε οι πελάτες μας να γνωρίζουν ότι μπορούν να υπολογίζουν σε εμάς, είμαστε εδώ για να μείνουμε», στην επιστολή του σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, και συνεχίζει «Έχουμε αρκετά μετρητά στο λογαριασμό μας και μηδενικό χρέος.
Ανασυγκροτούμε τη βάση κόστους της εταιρείας και σίγουρα αυτή είναι μια αρκετά επίπονη διαδικασία, αλλά θα μας επιτρέψει να γίνουμε οικονομικά εύρωστοι, γεγονός που θέλουμε να μεταδώσουμε άμεσα στους πελάτες μας».
Η BlackBerry έχει προβεί σε ανάλογες δηλώσεις τον τελευταίο καιρό, η αλήθεια όμως είναι ότι η εταιρεία περνάει δύσκολες στιγμές οικονομικά, καθώς πρόσφατα ανακοίνωσε απώλειες ύψους ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων και σχέδια απόλυσης έως και του 40% του εργατικού της δυναμικού. Φαίνεται λοιπόν ότι οι πράξεις της εταιρείας διαψεύδουν τα λεγόμενα του Boulben.
Το υπόλοιπο άρθρο θα το βρείτε στο Myphone
Παρολαυτά, η εταιρεία σε μια προσπάθεια επικοινωνιακής επανάκαμψης, απευθύνεται σε νυν και μελλοντικούς πελάτες καθησυχάζοντάς τους σχετικά με τις προοπτικές της.
Ο διευθυντής marketing της εταιρείας, Frank Boulben, έστειλε την περασμένη Δευτέρα μήνυμα σε διάφορα Μέσα Ενημέρωσης, ενημερώνοντάς τους ότι η BlackBerry δεν έχει «παραδώσει το πνεύμα», ούτε σχεδιάζει να εγκαταλείψει τις προσπάθειες να επανέλθει στην πρωτοπορία της τεχνολογίας.
Συγκεκριμένα, ο Boulben γράφει ότι, «Θέλουμε οι πελάτες μας να γνωρίζουν ότι μπορούν να υπολογίζουν σε εμάς, είμαστε εδώ για να μείνουμε», στην επιστολή του σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, και συνεχίζει «Έχουμε αρκετά μετρητά στο λογαριασμό μας και μηδενικό χρέος.
Ανασυγκροτούμε τη βάση κόστους της εταιρείας και σίγουρα αυτή είναι μια αρκετά επίπονη διαδικασία, αλλά θα μας επιτρέψει να γίνουμε οικονομικά εύρωστοι, γεγονός που θέλουμε να μεταδώσουμε άμεσα στους πελάτες μας».
Η BlackBerry έχει προβεί σε ανάλογες δηλώσεις τον τελευταίο καιρό, η αλήθεια όμως είναι ότι η εταιρεία περνάει δύσκολες στιγμές οικονομικά, καθώς πρόσφατα ανακοίνωσε απώλειες ύψους ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων και σχέδια απόλυσης έως και του 40% του εργατικού της δυναμικού. Φαίνεται λοιπόν ότι οι πράξεις της εταιρείας διαψεύδουν τα λεγόμενα του Boulben.
Το υπόλοιπο άρθρο θα το βρείτε στο Myphone