4 Νοεμβρίου 2012

Πτώση της δημοτικότητας του Firefox εξαιτίας της Microsoft!

Σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος της Mozilla, η αποτυχία της Microsoft να συμπεριλάβει την οθόνη επιλογής browser στους χρήστες των Windows στην Ευρώπη στοίχισε συνολικά στον Firefox γύρω στα 6 – 9 εκατομμύρια λήψεις.

Βάσει των στοιχείων που παραθέτει, οι ημερήσιες λήψεις του Firefox είχαν γνωρίσει πτώση έως και κατά 63% πριν την εφαρμογή της ρύθμισης, με 20.000 λήψεις κατά μέσο όρο. Αντίθετα, μετά την προσθήκη της οθόνης επιλογής browser, οι λήψεις αυξήθηκαν κατά 150%, φτάνοντας περίπου τις 50.000 τη μέρα.

Υπολογίζοντας, έτσι, τις «χαμένες λήψεις» για το διάστημα των 15 μηνών που η Microsoft ήταν υποχρεωμένη να εφαρμόσει την ρύθμιση αλλά δεν το έκανε επικαλούμενη τεχνικό πρόβλημα, η Mozilla εκτιμά ότι η απώλεια για τον browser της κυμαίνεται γύρω στα 6 με 9 εκατομμύρια λήψεις.



Μένει τώρα να δούμε αν η Mozilla θα κινηθεί δικαστικά εναντίον της Microsoft για διαφυγόντα κέρδη, καθώς μπορεί να είναι μη-κερδοσκοπικό ίδρυμα αλλά για την λειτουργία του χρειάζεται, προφανώς, χρηματοδότηση που προέρχεται από δωρεές και συνεργασίες – και όσο μικρότερο είναι το μερίδιο αγοράς του Firefox, τόσο λιγότερα θα είναι, αναπόφευκτα, και τα έσοδα.

Είναι γεγονός, πάντως, ότι στον πόλεμο των browser η Mozilla είναι μάλλον αυτή που βρίσκεται στην πιο μειονεκτική θέση, αφού ο μεν Internet Explorer έχει το πλεονέκτημα ότι έρχεται προεγκατεστημένος στο δημοφιλέστερο λειτουργικό σύστημα του πλανήτη, ενώ ο Chrome έχει πάντα το όπλο της – αθέμιτης καμιά φορά – διαφήμισης στις υπηρεσίες της Google.\\

[ Via ]