Ο πρόεδρος του eBay Devin Wenig παρουσίασε το νέο λογότυπο της εταιρείας του, που σχεδιάζει να υιοθετήσει εντός του τρέχοντος έτους, ως μέρος του επανασχεδιασμού της ιστοσελίδας.
Ο κος Wenig λέει ότι το νέο απλοποιημένο λογότυπο θα βοηθήσει στην αντανάκλαση της καθαρότητας και της συνέπειας της ιστοσελίδας του eBay, όπως έχει γίνει τώρα.
O κος Wenig σε δήλωσή του είπε ότι η απόφαση για τη δημιουργία ενός νέου λογότυπου δεν ήταν καθόλου εύκολη καθώς το υπάρχον λογότυπο του eBay είναι παγκοσμίως γνωστό, αλλά μετά από 17 χρόνια ήρθε η στιγμή μιας αλλαγής. Όπως έκανε η Microsoft με το νέο της λογότυπο νωρίτερα αυτή τη χρονιά, το νέο εμπορικό σήμα του eBay είναι εξαιρετικά μοντέρνο (ή απλό, ανάλογα με το ποιος θα ερωτηθεί).
Η εταιρεία χρησιμοποίησε τη γραμματοσειρά Univers Extended λέει η Dianna McDougall, σχεδιάστρια από τη Νέα Υόρκη, η οποία (γραμματοσειρά) περιγράφεται ως σχετικά εκτεταμένη με σχεδόν χωρίς διαστήματα μεταξύ των χαρακτήρων. O κος Wenig είπε ότι ήταν σημαντικό να διατηρηθεί η ίδια χρωματική παλέτα, δεδομένου ότι αντιπροσωπεύει την "δεμένη" και ποικιλόμορφη κοινότητα αγοραστών και πωλητών του eBay.
Ο πρόεδρος του eBay συνεχίζει, εξηγώντας ότι η ιστοσελίδα θα συνεχίσει να φιλοξενεί τις καταχωρήσεις που έχουν τη μορφή δημοπρασιών που συνέβαλαν στο να φτιάξει το όνομά του το eBay κατά τα τελευταία 17 χρόνια. Ωστόσο, η πλειοψηφία των συναλλαγών που γίνονται μέσω της ιστοσελίδας γίνεται με τη χρήση της άμεσης αγοράς (Buy Now) αντί της παραδοσιακής μορφής των δημοπρασιών. Το eBay δεν φαίνεται να ενοχλείται με αυτό το νέο ρόλο που πιθανόν το βοηθά να ανταγωνίζεται με άλλους μεγάλους "παίκτες" στο χώρο, όπως η Amazon.
Το νέο λογότυπο θα εμφανιστεί στην ιστοσελίδα στα μέσα Οκτωβρίου μαζί με κάποιες άλλες αλλαγές που έχουν σχεδιαστεί ώστε η ιστοσελίδα να γίνει περισσότερο εξατομικευμένη, με την συμπερίληψη περισσότερων τοπικών και παγκοσμίων χαρακτηριστικών, είπε ο κος Wenig.
[ via ]