1 Ιουλίου 2011

Προσκλήσεις για το Google+ [UPDATE]

Πριν λίγο είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω και εγώ το Google+ και μπορώ να πω πως ότι μου έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις ειδικά η δυνατότητα διαχωρισμού των φίλων σε διάφορα Groups μέσα από την εφαρμογή των circles που είναι κάτι πολύ βολικό.

Αν θέλετε και εσείς να δοκιμάσετε τη νέα υπηρεσία της Google στείλτε μου το mail σας μέσα από την εφαρμογή Kontactr που θα βρείτε πάνω δεξιά στο blog μου και εγώ σε όσους μπορέσω θα στείλω πρόσκληση, ΠΡΟΣΟΧH το mail πρέπει να είναι μόνο από Gmail !

Τέλος θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να ευχαριστήσω τα παιδια του Insomnia που μου έστειλαν πρόσκληση .

[UPDATE]

Δυστυχώς παιδιά λόγο της μεγάλη ζήτησης η Google σταμάτησε τις προσκλήσεις όταν ξαναγίνουν διαθέσιμες θα στείλω αμέσως, εννοείτε ότι θα κρατηθεί σειρά προτεραιότητας.