Σε συνέντευξη του με το site Gamasutra, ο Vice President της Epic Games, Mark Rein, ανέφερε πως η Unreal Engine, η "κινητήρια δύναμη" πίσω από τίτλους όπως τα Gears of War, Mass Effect και Infinity Blade, σύντομα θα "έρθει"... για τα καλά στο Android!
Η Epic Games έχει δημιουργήσει ουκ ολίγους κλασσικούς τίτλους, αλλά το "βασικό προϊόν" της είναι, εδώ και χρόνια, η Unreal Engine, η "μηχανή" στην οποία βασίζεται η πλειοψηφία αυτών, και την οποία η εταιρεία "μεταπουλά" σε άλλες εταιρείες. Χρησιμοποιώντας ως "βάση" την Unreal Engine, άλλες εταιρείες γλιτώνουν από το να πρέπει να δημιουργήσουν το δικό τους κώδικα απεικόνισης γραφικών και αναπαραγωγής video και ήχου, "προβολής" του "κόσμου" του παιχνιδιού, "συμπεριφοράς" των χαρακτήρων κ.λπ.
Η "μηχανή" αναλαμβάνει αυτό το σύνολο λειτουργιών και οι δημιουργοί απλά "χτίζουν" επάνω σε αυτήν τους τίτλους τους. Και σύμφωνα με τον Vice President της εταιρείας, Mark Rein, σύντομα η Unreal Engine θα έρθει... "για τα καλά" στο Android της Google.
Ένας από τους λόγους που έχει καθυστερήσει η έλευση της Unreal Engine στο Android εντοπίζεται στο ότι ναι μεν "η ίδια", ως "μηχανή" είναι ήδη διαθέσιμη για το "φορητό" λειτουργικό σύστημα της Google, όχι, όμως, και το Developer Kit για αυτήν, που διευκολύνει στη διαδικασία ανάπτυξης των τίτλων. Η Epic Games διαθέτει την τεχνολογία της σε άλλους, μόνο, όμως, ως "κώδικα", χωρίς τα πρόσθετα "βοηθητικά εργαλεία" που απλοποιούν την ανάπτυξη ενός τίτλου. Η εταιρεία, όμως, συνεχίζει την ανάπτυξη του Developer Kit, και αισιοδοξεί πως θα μπορεί να το διαθέσει στους συνεργάτες της στο κοντινό μέλλον.
Πρόσθετο πρόβλημα, που ο ίδιος αισιοδοξεί πως θα επιλύσει η Google, το όριο που η ίδια θέτει όσον αφορά στο μέγιστο μέγεθος των εφαρμογών που διατίθενται μέσω του Android Market, που σήμερα αντιστοιχεί στα πολύ περιοριστικά 50MBs (ενδεικτικά, ένα DVD χωρά περίπου 4,4GBs - περίπου... 90 φορές περισσότερα δεδομένα!).
Τι σημαίνουν όλα τα παραπάνω για... εμάς, για "τον απλό χρήστη"; Πως σύντομα θα δούμε και στο Android τίτλους επιπέδου Infinity Blade, που θα επιτρέψουν και στα κινητά με Αndroid να αναλάβουν το ρόλο... κονσόλας-στο-τσεπάκι-μας, ακριβώς όπως γίνεται σήμερα με το iPhone. Δεν θα πρέπει, εξάλλου, να ξεχνάμε πως και το iPhone χρειάστηκε περίπου 3 χρόνια για να μεταβεί από τα απλοϊκά παιχνίδια που θύμιζαν web flash games στους σημερινούς του, εντυπωσιακούς, 3D τίτλους, που θυμίζουν "οικιακή" κονσόλα.
[ Via ]