Οι πωλήσεις για τα Motorola Xoom και Atrix 4G δεν πηγαίνουν όπως αναμενόταν και για αυτό φαίνεται πως υπεύθυνη είναι η Motorola και η τιμολογιακή της πολιτική.
Ο James Faucette αναλυτής της Pacific Crest αναθεώρησε τον τζίρο της Motorola Mobility για το 2011 από 13,7 δις δολάρια σε 12,12 δις δολάρια, ενώ ταυτόχρονα ο αναμενόμενος τζίρος για το 2012 έπεσε από τα 15,35 δις δολάρια στα 13,62 δις δολάρια.
Αυτό συνέβη γιατί όπως φαίνεται οι πωλήσεις τόσο του Motorola Xoom, όσο και το εντυπωσιακού Motorola Atrix 4G δεν πηγαίνουν όπως είχε αρχικά προβλεφθεί. Το Xoom από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του ήταν υπερ-τιμημένο και με την κυκλοφορία του iPad 2 το δίλημμα των καταναλωτών είχε εύκολη απάντηση.
Από την άλλη κοιτάζοντας το Atrix 4G έρχεται σε αντίστοιχη τιμή τόσο με το HTC Inspire 4G όσο και το iPhone 4 και φαίνεται πως δεν κερδίζει κανένα από τα δύο. Πιθανόν εδώ το πρόβλημα έχει να κάνει με το ότι το ακριβό dock που διαθέτει το Atrix 4G χρειάζεται αποκλειστικά δικό του data plan, κάτι που αποτρέπει αρκετούς καταναλωτές.
Η λύση στο πρόβλημα φαίνεται πως βρίσκεται στα χέρια της Motorola και είναι η μείωση των τιμών έτσι ώστε οι συσκευές της να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικές.
[ Via ]