Απέσυρε την αγωγή κατά πελάτη η Systemgraph
Μετά της διάστασής που πήρε στο διαδίκτυο η υπόθεση της εταιρείας Systemgraph η οποία είχε κάνει αγωγή σε έναν καταναλωτή και ζητούσε αποζημίωση 200.000 ευρώ επειδή είχε κάνει ανάρτηση ένα κείμενο σε ένα site με τα παράπονα του και κατά την γνώμης της εταιρείας είχε ζημιωθεί το όνομα της αποφάσισε τελικά να αποσύρει την μήνυση.
Παρακάτω ακολουθεί η επίσημη δήλωση της εταιρείας η όποια έχει αναρτηθεί στο site της πριν από λίγο και αναφέρει το σκεπτικό της εταιρείας .
Ακολουθεί η δήλωση :
Στην System Graph Technologies, δραστηριοποιούμαστε στο χώρο της Apple για περισσότερο από μία δεκαετία. Έχουμε οικοδομήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας υποστηρίζοντας τις ανάγκες τους με τη μεγαλύτερη δυνατή συνέπεια.
Στην υπόθεση με τον κ. Παπαδημητριάδη, η διαφωνία μας είχε επακόλουθο μια σειρά γεγονότων, τα οποία έπληξαν τόσο το ήθος όσο και την αξιοπιστία των ανθρώπων μας, και μας οδήγησε στην κατάθεση της αγωγής. Η κίνηση αυτή έγινε με μοναδικό κριτήριο την προάσπιση του ονομάτός μας και τίποτε άλλο. Δεν ήταν στις προθέσεις μας να αντιπαρατεθούμε με τα αδιαπραγμάτευτα δικαιώματα του καταναλωτή καθώς και την ελευθερία του να εκφράζει την άποψή του και να κάνει κριτική.
Aντιλαμβανόμενοι ότι στην προσπάθειά μας να προασπίσουμε το όνομά μας οδηγηθήκαμε σε μια αντίδραση υπερβολική και άστοχη, και δεχόμενοι πως τελικά πρόθεση του κ. Παπαδημητριάδη δεν ήταν να θίξει την φήμη και την αξιοπιστία μας, αποσύρουμε την σχετική αγωγή.
Ευχαριστούμε τους φίλους και πελάτες μας που μας στηρίζουν σε όλη την πορεία μας. Η υπόθεση αυτή αποτέλεσε για εμάς το κίνητρο για αυτοκριτική. Δεσμευόμαστε στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να δημιουργήσουμε ένα υγιές πλαίσιο διαλόγου με τους καταναλωτές, συμμετέχοντας ενεργά στην ψηφιακή κοινότητα και τα social media.
Πηγή : Systemgraph