17 Ιανουαρίου 2011

Crytek: το Crysis 2 θα έχει 3D επιπέδου Avatar



Σε συνέντευξη του στο Edge, ο “χερ κουμαντάτ” της Crytek, Cevat Yerli, δηλωσε πως “το Crysis θα βρίσκεται στα επίπεδα του Avatar οσον αφορά στο 3D”.


Σύμφωνα με τον ίδιο, James Cameron χιμσέλφ παρακαλώ είδε “εν δράσει” το Crysis 2 και είπε πως “του άρεσε”, και έτσι, έχουμε και την… Επίσημη Στάμπα Επικύρωσης Του Άρχοντα Του 3D. Λέτε να μας εντυπωσιάσει;

Να υπενθυμίσω, βέβαια, πως ΔΕΝ είναι δύσκολο “να κάνεις μια ταινία 3D”, ενώ είναι ακόμη ευκολότερο με τα παιχνίδια (και μην ακούτε τις βλακείες που λένε άλλοι, ακόμη και game developers -να, όπως ο κύριος Yerli- αφού αρκεί να κάνεις render 2 φορές το κάθε καρέ του παιχνιδιού με ελάχιστα διφορετική γωνία κάμερας).


Το 3D στις ταινίες να έχει αποκτήσει κακή φήμη, αλλά αυτό οφείλεται σε κάποια films που το εκμεταλλεύονται αποκλειστικά και μόνο για ανόητα εφέ (“δες για 73η φορά το τσεκούρι να σου έρχεται στη μούρη! ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΟΥ!”), ή να έχουν μετατραπεί από δισδιάστατες σε τρισδιάστατες (μέσω επεξεργασίας που ΔΕΝ μπορεί να αναπλάσει το βάθος, αλλά τοποθετεί τους χαρακτήρες και τα αντικείμενα “σε διαφορετικά επίπεδα” – με αποτέλεσμα να μοιάζει με το… South Park).

Το σωστό 3D στον κινηματογράφο, και το ίδιο ακριβώς στα παιχνίδια, αποτελείται από “δυο κάμερες σε μικρή απόσταση μεταξύ τους, χωρίς zoom και απότομες κινήσεις που αποπροσανατολίζουν το βλέμμα”.

Γιατί τα γράφουμε όλα αυτά; Για να φανεί πως τα “σχεδιάσαμε ένα project ειδικά για στερεοσκοπικό 3D – και ξεκινήσαμε την ανάπτυξη του πριν περίπου δυόμιση χρόνια” που αναφέρει παράλληλα με τα παραπάνω ο κύριος Yerli, και “έτσι, έχουμε κάνει πολύ έρευνα στις 3D εμπειρίες, το UI και τα συμπράγκαλα.

Και πολλές από αυτές τις γνώσεις μας, έχουν τώρα μεταφερθεί στην εμπειρί του Crysis 2 3D” είναι… αερολογίες, “συνεντευξιακοί” τρόποι “να εντυπωσιαστούν οι άσχετοι” από το “βάλαμε και δεύτερη κάμερα στο παιχνίδι να δείχνει παράλληλα με την πρώτη”.

 Πηγή : Unregistered